fredag 1 april 2011

Lite fakta om kramiga mei

Senaste bok du läste: Insvept i rosa papper
Senaste person du fick mail av: Facebook ;) always
Senaste person du fick brev av: Andelsbanken:D
Senaste person du fick sms av: Axo :')
Senaste gången hela din familj åt mat tillsammans:  De va super länge sen;o minns int ens
Vad har du gjort idag: vari i skolan o. på begravning
Hur tidigt stiger du upp:  8-10 (:
Vad skall du göra ikväll: chilla me familjen o. se på så ska det låta ;)
Är du seriös: NEJ 
Favoritserie:  Beck (::
Salt eller socker: shugggaarrr
Är du glad nu: semiglad (:
Var du glad igår: näääii
Vad dansar du till: dansband.. nånei.. allt som går att dansa ti(::
Kan du sjunga: ömm.. de får man avgöra sen när man ha hört mig sjunga :')
Mer värt än guld: vänner, familj typ allt :)
Ett land jag helst vill besöka: hela Europa
Ska bli skoj: att få mopokort
Ska inte bli skoj: att måsta ta ansvar när man e stor..
Sparar till: pengar ti järkkäre och dator(:
Väntar på: VÅREN O SOMMAREN <3

4 kommentarer:

  1. Jag älskar dehär inlägge <3 Du e bara för söt Annski gulle mitt i allt var jag lessen och nu är jag helt glad igen när ja läste dehär inlägge och lyssnar på annorlunda musik o tänker på bra saker.
    Tack att du finns Älskling <3

    SvaraRadera
  2. ihana blogi! =) oot söpö

    xx, Tiia

    http://onthebubble-tiia.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Ha du skippa Frendit nu?

    SvaraRadera
  4. Kiitos Tiia ;)

    nå när de int kommer mera på TV:n.. men no e de oxå bra:D haha

    SvaraRadera