onsdag 6 april 2011

Spring is here.. finally

Nu ha våren äntligen kommit eller ganska så mycke i alla fall(:: De e ju faktiskt april nu o de finns mycke snö kvar på marken. somtur regnar de mycke o solen skiner.. sköönt. Då får ja i alla fall använda mina solglasögon som ja vill använda så mycke som möjlit !  Äntligen börjar de att hända saker här;) 
Andra saker ha oxå börja hända. Ja ha blivi jätte skoltrött o mina nerver far jätte lätt. O nu börjar de komma prov o förhör igen sådär mycke när de byter period i skolan nästa vecka. Suck och stön ! Ja får bara kämpa.. de finns ju förstås mycke värre saker man kan ha problem me så ja ska int kvida ;) 


Ida va ja en liten stund ti Dannu me alla möjliga kivoga typer men ja hann int så länge vara där när ja sku fara o träffa mera kaverin sen. Men ja baa älskar alla:) och på freda blir de ---> HELSINKII ;)


De som nu ha börja kännas sådär hemskt eller illa e på någo sett ensamhet. Ja känner att ja vill ha nån brevid min sida som ja kan lita på och som alltid finns där. Såklart har ja mina underbara vänner.. men ni förstår säkert va ja menar.. Men nån da blir de min tur och då ska ja hitta den perfekta, man måst bara ha tålamod :) 

hold on be strong in to the end... 

2 kommentarer:

  1. Va ska du göra i Hesa? Ja hade tänk fråga om du ville o shoppa me mig men.. nåja, d kan ju bara va bra om ja far efter lördan nä ja har lite mera pengar också..

    SvaraRadera
  2. joo ja vill gärna shoppa me dei ! ja sku lixom faa me Ica, Johanna o kanske gabi.. men ja får no baa ti fredan pengar. menjoo vi kan diskutera senare:)

    SvaraRadera