tisdag 19 april 2011

ja älskar överraskningar !

Just efter att ja hadde publicera mitt förra inlägg kom Johanna o satt på mei ett ögonbindel.. sen sku ja fara ut på trappan o sitta o vänta att hon sku komma. Mamma ledde mig in i bilen o Johanna satt breve. Vi åkte iväg o ja visste int alls vart ja sku eller vart ja ens va.. de va skrämmande ;) 
Sen to de en stund innan mamma släppte av mig och Johanna o så börja Johanna leda mig över snö o vi gick på nån stig.. o ja hadde fortfarande iiingen blekaste aning om vart ja va. Sen så när vi va framme så sa Johanna var ja sku sätta mig och hur ja sku vara. Ja trodde först att ja satt mig på en stubbe men den kändes så konsti.. Sen to Johanna bort ögonbindle o när ja kunde se satt Ica framför mig me kamera i handen och så hadde dom laga en liten födispicnic på stenen ! Gissa om ja ble överraskad o glad ! :) De va helt super.. o ja fick helt mega bra presenter av dom. Man ble ju nästan tårögd :') 


Här e bilder av hela överraskningen ;)

ja fick den !! 

Icas kort/bok ti mei:)


allt som ja fick hehe..

ja va en glad 15 åring

glädje skutt

hihi.. tack ti er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar