fredag 15 april 2011

hur hade mitt liv blivit då ?

Vet int vaför.. men ha fått en sån känsla att ja sku vila bo i sverige och kunna prata jätte bra skånska. Ja vet int va som pågår i mitt huvve men dehär ha ja börja tänka på. Tänk om ja sku ha fötts i ett annat land.. typ där som de e krig och allt möjligt eller bara i södern i ett land där de e varmt året om. Ja bara undrar hu mitt liv sku vara då ?Då skulle ja int ha träffa mina underbara vänner.. men förstås säkert andra. Men ja tror på någo sätt att om ja nu sku flytta ti ett varmt land sku ja bara bli trött på värmen. Ja föredrar faktiskt hellre kallt än varmt.. :)


Min da ha vari så slö men ändå ha de hänt mycket. Som ja sa i mitt förra inlägg så ha ja vari me kaverin ida mycke och gjort lite annat smått. Men ja tror att ja e påväg att bli sjuk. Ja e trött och snuvi och nysi.. som om ja int sku ha vari tiräcklit sjuk ren dehär åre ? voivoi.. ;) 


Domhär klänningana e så över söta..  hihhi (:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar