fredag 8 april 2011

tankarna som svävar i mitt huvud

Ja blir toki av mycke tankar. Allt stressar mig o de känns som om ja int sku orka se nån just nu. Bara vara hemma och igentligen inte göra nånting.. bara tänka igenom allt så att min hjärna inte spricker. Men ändå känns de som om man int ska sitta hemma på en freda utan vara me kompisar och ha rolit. De va meningen att ja sku ha fari ti Helsingfors ida men de ble ändrade planer och e ganska lättad för att ja int for. Sku int ha orka med människor som stressar och stöter till mig. 
Men de känns som om ja ändå sku vila göra nånting nu.. kanske ja prickar in ett nummer på telefonen ? ;)


jag oroar mig över er.. men måste ni slänga alla sorger på mig ? 



3 kommentarer:

  1. Nej nu Annski! Nu ha de här gått fö långt! Nu MÅSTE du på allvar ta o lära dig ett litet ord, "Nej" kallas det. Kom ihåg va ja visa dig me flaskan ida! Du är en person o ingen ska ha rätt att bestämma över dig eller omvandla dig ti nån som du inte är. De e int lätt fö mig heller att se dig sån här. Nu får du som läxa att öva dig på att säga "nej" på stränga och vänliga sätt o du ska kuna d som rinnande vatten nä ja föhör dig om typ en vecka!

    Love you <3

    SvaraRadera
  2. voinei du e no för gulli :') ja ska öva flitit ;) NEJ :D

    SvaraRadera