söndag 10 april 2011

dagarna kommer och går..

Alla dagar e olika. Vissa e bra och roliga.. vissa dagar går allt dålit o allt känns som om man sku vila dö. Dåliga dagar ha ja haft på sistone men nu börjar de bli bättre. De brukar göra gott att vara bara hemma på veckoslute o vila ut allt. Min hjärna börjar bli lite klarare o ja hänger mera med va som händer. Tro de eller ej men vädre ha oxå påverka mitt humör jätte mycke. När de va mulet o regna va de mina värsta dagar.. men genast när solen skiner så känns allt bättre. Om ja påverkas av vädre.. så undrar hu ja e då när de åskar ;) hih..


När man e på dålit humör har man ingen lust att höra på svängiga och glada låtar. Ja hörde bara på långsamma o ganska dystra sånger men nu kommer de glada tibax. De e så skönt.. o imoron blir de säkert ännu bättre pågrund av vissa orsaker:)


Ja e lessen att ni ha måsta läsa mina negativa inlägg.. men de känns bra för mei att bara skriva ut mina känslor nånstans så man int behöver ha dom inom sig. Ja kan garantera att de kommer att bli lite postitvare inlägg nu.. men som sagt: Always look on the bright side of life. Fast de e svårt ibland ;)

2 kommentarer: