onsdag 30 mars 2011

nåju..

Min da ha vari ganska trög. Börja klockan 8 skolan och sluta 2. Ja kom hem me pappa o så satt vi o ät av min kaka som ja hadde laga;) den smaka myycke bättre nu än då första dagen ! (: 
Pappa sku fara o köra så ja ble ensam hemma. Ja börja me att läsa på hussa förhöre som ja ska ha imoron. Kommer kanske gå sådär.. läste igenom kanske 2 ggr och skrev ner lite skaer ;) sen bestämde mig för att se på Adam och Eva :') När man va yngre o. så på de tyckte man att dom va så stora men i den filmen som ja så så va dom lika gamla som ja hahha (:: Ja tycker bara att dom e helt barnsliga ;)


När Johanna o. mamma kom hem måste ja börja öva på mattaprove som ja oxå har imoron -.- Ja märkte att de e int så svårt som ja trodde att de va.. men de brukar vara så me mig att ja tycker att de e svårt i skolan o. ja fattar ingenting o sen hemma kan ja allt ! de kanske borde vara tvärtom tycker man.. ;)
Men sen när ja tyckte att ja kunde allt for ja ut o köra mankin ! Fast i snön går de ju no int så hemst bra;) Ja föll int en ända gång.. o ja fick bara mer o mer lust att få köra på vägen så att de blir hårdare fart ! sånt e så skojj;)


Efter de kom ja in igen.. men kom på att ja måst fara ut en sväng o. så ringde ja ti Chanette o så får vi ut o gå. Skönt att få tala ut saker.. de lätta mitt hjärta(: 


Ja ha blivi förvirrad av allt som händer.. o live börjar bli sekot. Ja vill int att de börjar fara mot de dåliga men ja kan int göra nånting åt de. De e bara att tänka vidare och int stanna på en sak helatiden.


Nu ble de ganska mycke text här i min blogg så kanske ja sätter lite bilder(:








2 kommentarer: