fredag 25 mars 2011

Jag tog på mei hatten och så började fotograferandet !

Min syster har en fin svart hatt som hon köpte nångång när vi var o shoppade.. o när ja så den på hennes stol så sa jag: Nu ska du fota mig Johanna me denhär på !
Först ville hon int.. men ja tvinga henne;) Vi fota o fota.. o ja posera me alla katter utom Miti.. o dom ble helt coola.. (:: Ja fick nånting att muokka där mesamma på datorn.. Så här e några bilder -->





Alla ble svartvita ;) Gillar faktiskt såna bilder som e de (: 

Ida ha ja oxå kocka på för fullt.. eller jaa.. Först laga ja sallad.. Makaroni, tonfisk sallad ! mummss ;)


Sen laga ja Jordgubbs - äppelkvarg och chokomuffins.. o imoron blir de rulltårta o säkert någo annat oxå ! ;) 
De kommer bilder imoron på mina alla bakverk ! 

XOXO Annasarahhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar