torsdag 17 mars 2011

Kram, till er som behöver de.. !

Jepp.. ja va hemma ida igen.. o konstit nog vill ja ti skolan. Hela min da gick åt ti att se på flight 29 down(: ha nästan sett alla DVD:ena. Sista kvar ! man börjar bara mer o mer tycka om Jackson.. <3 en liten bild måst ja ju sätta på honom.. igen ;)


Men ja ha märkt att mitt liv behövs faktiskt för andra människor oxå. Ja känner mig nödväning o andra behöver mig. De känns så bra. Ja vill bara säga att alla som har de svårt.. ja finns här för er o ingen ska känna sig ensam om saker o ting.. de blir bara värre då. Tala till andra o. fråga efter kramar.. såna e allti bra !


Ja älskar kramar o ja vill krama alla er som behöver en ! Just say it ;)

3 kommentarer:

  1. Juuh, du e allti så snäll ^^ du kan ju komma hit o hålla mig sällskap medan ja e sjuk :P ja tror att d e du som smitta mig din mameluck... :D

    SvaraRadera
  2. hihi(: <3 fölåt chanette:( kramiz <3

    SvaraRadera