fredag 25 mars 2011

Nu är veckan slut..

och ja e såå trött ! Ja ha vari i full gång hela veckan o. nu får ja bara vila ut ! skönt.. men nånting skojjit sku ja vila göra på veckoslutet.. Om ja sku ha pengar så sku ja kuna göra va som helst.. men nei ;) bara att vänta ti min födis. Int så långt dit :) 


Om ni vill veta när ja fyller år så de e 18 april. O ja ha redan skrivi en önskelista som finns på kylskåpsdörren.. Här e några saker ja önskar mig:


Presentkort ti seppälä och accesorizes
PENGAR !
Saker som man kan beställa från Ifolor.fi
Nominationbitar
Nagellack och nageltarror


Jaa o förstås annat som skivor och kläder. (:
Längtar såå tills ja blir 15 faktiskt. O som tur hinner ja fylla år före de blir så att man måst fara ti moposkola ;) O ja fick min Manki hem här om dan (kommer säkert sätta bild på den bara ja fotar den) så de e bara att lära mig o köra sen när denhär snön far bort.. (:


Här kommer några bilder på dom smyckena ja önskar mig mest från accesorizes.. alla e så söta ;)

en gullig liten ljusröd cykel

ett dockhus

En gummistövel haha (:

en sööt muffins;)

En ros och ett sött litet paraply

Och sen denhär.. som jag önskar mig mest..
 men jag vet int vaför.. ja bara dras ti den <3







Kolla in era favoriter oxå på http://www.accessorize.com/  ;)

ps. Bildena ble olika stora.. vet int vaför (:

2 kommentarer: