lördag 14 maj 2011

FiNaLlY

Jaa-aa.. ÄNTLIGEN fick ja mitt mycket efterlängtade mopokort ! Ja e så glad att ja fick de.. mitt hjärta dunka hårt och snabbt medan ja gjorde teste och när ja fick se att ja blev godkänd dunka de ännu snabbare och jag tänkte börja gråta av glädje. Mina händer skaka och min röst skaka.. Kan ni tänka hu super glad ja va? (:


Allt de dåliga ha bara ordna sig nu och ja bara känner mig så glad. Dessutom kommer de hända bara roliga saker nu. Idag kommer de Eurovisions final! Super nice ;) några mina favvisar
Finland
England
Irland
Rumänien
Sverige 


På månda blir de så otrolit rolit.. för då bär jag mig av till Norge med Chanettus o de ska bli NAJJSHH <3

Alltså ha de bäst allihopa ;) 





2 kommentarer:

  1. känslan när man skriver mopo/bil-teste e hemsk! men glädjen när man går ut därifrån med godkänt är överväldigande! ja förstår dig! Grattis ännu en gång! ^^
    Ha de kiva i Norge också! :D

    SvaraRadera
  2. hihi voitack tack (: De va no de mest spännande som ha hänt pålänge ;)

    SvaraRadera